2011. január 3., hétfő

BÚÉK

Egy picit megkésve ugyan, de boldog új évet kívánok mindenkinek!
Köszönöm, hogy az elmúlt évben megtiszteltetek figyelmetekkel, vásárlásotokkal és nagy szeretettel várok mindenkit idén is a blogon, a Meskán, a Facebook-on és remélhetőleg majd személyesen is vásárok alkalmával!

Az elmúlt évben igazán sok minden történt velem:
  • Januárban kezdtem neki igazán a blogolásnak és megnyitottam (újra) a boltomat a Meskán és az Etsy-n (amit aztán sikerült jól elhanyagolnom, de idén igyekszem több időt szakítani rá :)
  • A következő hónapokban sok kedves és tehetséges emberrel ismerkedtem meg a blognak köszönhetően és jónéhány cserebere játékban is részt vettem.
  • Bemutatkozhattam a Magyar Kézművesek és a Kézművesek Találkozóhelye oldalakon.
  • Elkészítettem a Facebook rajongói oldalamat és nyereményjátékokat is indítottam.
  • Júliusban sikeresen jelentkeztem a Goubára és megszerezhettem első vásározási tapasztalataimat, amit karácsonykor újabbak követtek.
  • Részt vettem az Országos Kreatív Blogtalálkozón és a Karamell Kávézóban megrendezett alkotói klubokon, amiknek köszönhetően végre személyesen is megismerhettem virtuális ismerőseimet.
  • És férjhez is mentem a nyáron, ami alkotásügyileg is maradandó élményt jelentett :)
Sok tervvel vágok neki az új évnek és remélem, hogy hasonlóan mozgalmas és sikeres lesz, mint az elmúlt év!

Nincsenek megjegyzések: