2016. december 29., csütörtök

Újra itt

Üdvözlök mindenkit, aki esetleg még erre jár :) Egészen hihetetlen számomra, de 5 év telt el az utolsó blogbejegyzés óta...
Először nagyon háttérbe szorult nálam az ékszerkészítés, sőt egy időre még az alkotás úgy egyáltalán. Ennek legfőbb oka a kislányom megszületése volt. Jó ideig sem erőm, sem időm nem volt nekiállni semminek, de aztán egyre inkább éreztem, hogy nem tudok én alkotás nélkül meglenni. 
Először praktikus dolgok kerültek ki a kezem alól: babatakaró, pelenkázótáska, kalapok, mellények, horgolt állatok. A gyöngyök elővételét túl macerásnak éreztem és valahogy ihletem sem nagyon volt. El is ajándékoztam a megmaradt alapanyagaim jó részét.
Aztán idén nyáron valami történt. Talán mert már elég nagy lett a kicsi és hagyja, hogy dolgozzak, érdeklődik is, hogy miket csinálok. Valahogy muszáj volt nekiállnom újra az ékszereknek, így megszületett az új kollekció, amiről hamarosna mesélek egy kicsit részletesebben.

2 megjegyzés: