2010. május 8., szombat

Új fényképező - New camera





Új fényképezőt vettünk a héten. Nagyon szerettem a régit, de sajnos mostanra teljesen feladta. Még ismerkedni kell az új géppel, de szerintem meg fogjuk szeretni egymást. Mivel a mai napot sétával, sütögetéssel és hasonlókkal töltöttem, így ékszereket végül nem fotóztam, de holnap remélhetőleg ezt is ki tudom próbálni.
A harmadik képen egyébként egy sziámi százszorszép látható, amit a kertünkben fedeztem fel.

We bought a new camera this week as the old one gave it up. I should learn its functions, but I think it would be very good. I spent the day with walking and baking, and had no time to try out photographing my jewelry, but hopefully tomorrow I'll have enough time.
On the fourth picture you can see a siamese-daisy what I found in our garden.

Nincsenek megjegyzések: