2010. július 22., csütörtök

Gouba beszámoló és esküvői vendégkönyv - A craft fair and a wedding guest book

Nem meséltem még, hogyan telt vasárnap a második Gouba-részvételem. Hát meg kell mondjam, az első jobban sikerült, de nem baj. Sajnos nem igazán vásároltak, habár nagyon sokan megdicsérték az ékszereimet. De nem keseredtem el, mert egyrészt ez is egy tapasztalat, másrészt pedig a körülöttem is sokan panaszkodtak emiatt, így legalább nem éreztem ezt, hogy bennem van a hiba. Szóval szerintem szeptemberben megpróbálkozom még!


Addig pedig készülök ezerrel az esküvőre. Remélem hamarosan tudok valamit mutatni, addig is megmutatom a vendégkönyvünket és fotóalbumunkat. Ezeket ugyan nem én csináltam, de természetesen kézzel készült darabok. A Meskán vettem, (a fotó is onnan van) Anyeska boltjában, aki nagyon kedvesen segített abban, hogy megvalósuljon az amit megálmodtam. Fantasztikusak lettek, mindenkinek csak ajánlani tudom!


És ne feldjétek, holnap délig még van esély jelentkezni a játékomra!


I took part on a craft fair for the second time on Sunday. Actually the first time was better, beacause I didn't have too many sales. But I'm not disappointed, because it's also an experience and every seller complained that just a few people bought something. I think I'm going to try it again in September.
But until that I'm preparing for our wedding. I hope that I can show you something soon, but now I show our guest book and photo album. They were made by Anyeska, who makes beautiful albums and notebooks, and helped a lot to make my dream come true!



1 megjegyzés:

Blackberry írta...

Szia! Anyaskától már mi is sokszor vettünk - búcsúztató, esküvő, stb és mindig nagyon elégedettek voltunk vele! Remélem neked is és a párodnak is beválik.
Eddig nagyon tetszenek a részletek! Már kiváncsi vagyok az öszképre!