2011. február 3., csütörtök

Tudj meg többet! 2.

Ahogy ígértem, bepillantást engedek abba, hogyan is készülnek az ékszereim. Általában állandóan új formákon jár az agyam, amit ha tehetek azonnal meg is valósítok, mert ha csak lerajzolom később már nem biztos, hogy ugyanúgy tetszik, mint az ihlet pillanatában. 
Ha megvan a fejemben a forma, jöhet a textilek és gyöngyök közötti válogatás.
Ha már mindent előkészítettem, jöhet is a megvalósítás.

Először egy kis párnácskát készítek textilből.













Ezután a gyöngyhímzésnél alkalmazott öltéssel felvarrok a textilre egy sor gyöngyöt.




Majd néhányszor körbemegyek peyote öltéssel.










Végül a hátára apró öltésekkel egy filc lapot rögzítek.




A textiles rész ezzel készen is van, jöhet egy kis turbózás. Ez alkalommal egy befoglalt és swarovski gyöngyökkel díszített swarovski kristályt választottam. Majd szintén peyote öltéssel az ezüst lánchoz rögzítettem a medált és néhány swarovskival dobtam még fel a láncot.

4 megjegyzés:

horimarika írta...

De jó! Köszönöm, hogy megmutattad. Szeretem nézegetni az oldalad! Finom, ízléses minden alkotásod!

eszterda írta...

nagyon szép!:)

Sára írta...

klassz ez a sorozat, jó látni az aprólékos részleteket! köszönjük! :)

GKriszti írta...

Köszi a titkot, bár én még így sem bírnám megcsinálni.
Nagyon szépen dolgozol, és igazán érdekes a textil- gyöngy kombináció.