2011. május 26., csütörtök

Kindle tok és a Kindle dícsérete :)



Nem vagyok egy nagy kütyü-mániás, de amikor a különböző tömegközlekedési eszközökön egyre több embernél láttam Kindle-t és utánanéztem, rájöttem, hogy kell nekem egy ilyen!
Jól döntöttem, húsvétra tojta nekem a nyuszi, és azóta is nagy a szerelem :) A családban olyan lelkesedéssel és beleéléssel mutogattam és tartottam róla kiselőadást, hogy simán elmehetnék Kindle-ügynöknek, ha lenne ilyen.
Mindig imádtam olvasni és az utóbbi időben különösen sokat problémáztam a könyveken: mivel igyekeztem mindent minimalizálni ill. nem vásárolni, a könyvekkel nem igazán tudtam mit kezdeni - annyi van ugyanis, hogy már most sem nagyon férnek, újak meg végképp nem, viszont elfogyott az olvasnivalóm, ami nagyon nem volt jó.
A probléma most megoldódott, hiszen akár 3500 könyvet hordhatok magammal a táskámban. És ez azért is nagyon praktikus, mert én különösen vonzódom az 500 oldalnál vastagabb könyvekhez, amiket nem volt egyszerű magammal hurcolni :)
Magyarul a MEK honlapján hihetetlenül sok klasszikus közül lehet válogatni ingyen, így most ezekbe vettettem bele magam. Amikor kötelező olvasmányok voltak, nem annyira szerettem őket, meg sokat talán nem is értettem meg igazán, de most nagyon tetszenek.
Szóval én csak ajánlani tudom ezt a kis szerkezetet.

kindle tok

Tokot nem rendeltem hozzá, mert azt már nem engedhettem meg magamnak, az eredeti bőrtok ugyanis elég borsos áron kapható. Így hát varrtam hozzá, még rögtön a megérkezése napján (így aztán nem is volt hozzá rendesen kapcsom és nem is lett a legtökéletesebb, de a célnak megfelel - azóta aztán volt időm kifejleszteni a jobb változatot).

kindle tok
Most pedig készült egy új Kindle tok is, megrendelésre, csajosan, csipkével.
A kütyüt 2 réteg védelemmel veszi körül a tok: a belső oldal felől puha vatelin béléssel, a külső oldal felől műanyag lappal. Gumipántok rögzítik az eszközt a tokhoz, ami mágneskapoccsal záródik, amivel rögzíteni lehet a borítót, akkor is, ha hátrahajtjuk, így kényelmesen lehet egy kézben is tartani. 
Az enyém nagyon bevált, minden nap velem van, és még nem volt vele gondom.
Rendelésre szívesen készítek!

Nincsenek megjegyzések: