2017. január 2., hétfő

A könyv ékszerek titka

A korábban oly nagy népszerűségnek örvendő kis könyvecskés ékszerek most is helyet kaptak a kollekcióban, ráadásul felturbózva.
Minden könyv újrahasznosított papírokból és bőrből készül, így nem csak szépek de környezetbarátok is.
Míg régebben sima üres lapokból álltak csak, most mini art book-ok lettek, különleges belsővel.
Az ötlet akkor fogant meg bennem,mikor rendezgettem a kislányom rajzait. Sokat rajzol, de mivel még főleg nem figurálisat, a sok egyforma rajzot nem akartam őrizgetni, viszont kidobni sem lett volna szívem. Így új életre keltek. A könyvekben találkozhattok az ő rajzaival is, némelyik lapra pedig én is festettem-rajzoltam mintákat.

könyv ékszer, könyv nyaklánc, könyv fülbevaló, mini könyv, ajándék tanároknak, ajándékötlet tanároknak, könyvmoly, egyedi ékszer, motivációs ékszer, inspirációs ékszer

Kerültek még innen-onnan megmaradt-megmentett szép textúrájú papírok is a könyvekbe. 
Ráadásként pedig elrejtettem bennük pozitív és motiváló idézetet és szavakat.
Az összes könyv így készül, még az egészen apró, bedugós fülbevaló is, kukkantsatok majd beléjük, ha hozzátok kerül valamelyik!

könyv ékszer, könyv nyaklánc, könyv fülbevaló, mini könyv, ajándék tanároknak, ajándékötlet tanároknak, könyvmoly, egyedi ékszer, motivációs ékszer, inspirációs ékszer

Nincsenek megjegyzések: