2011. július 12., kedd

Heti tervek

A múlt heti terveim nem valósultak meg teljes mértékben a fránya torokgyulladás miatt, de azért egész hatékony voltam ahhoz képest és mostanra már szinte teljesen sikerült meggyógyulnom.
Az alkotókedvem kicsit megcsappant a múlt héten, aztán mikor valamivel jobban lettem, egész másba vágtam bele: életem első lekvárfőzésébe! Meggylekvárt készítettem, méghozzá nem is csak úgy simán: amarettós-fahéjasat és rumos-csokisat. Hagytam egy kis kóstolót, gyorsan elfogyott, szerintem a többi sem fog sokáig tartani :)

Az eheti terveim azért némileg a múlt hetiekkel átfedésben vannak:

  • Készíteni még fonott nyakláncot, de most új fazonok vannak a fejemben
  • Befejezni az elkezdett táskát és meg is mutatni
  • Nyereményt kisorsolni - Egyébként játszottatok már? Ha nem, holnap este 19 óráig még megtehetitek: ITT!

1 megjegyzés:

Schnappy írta...

Hú úgy látom, akkor van mit csinálnod! Biztosan szépet fogsz alkotni!:)