2011. szeptember 12., hétfő

Ilyen egy igazán jó hétvége :) - A real good weekend

Egy kis képes beszámoló a hétvégéről, amit nagyon élveztem, feltöltött energiával. Csodálatos volt az idő, sokat voltunk a levegőn, élveztük még ezt a kis nyarat.
Szombaton itt Budakeszin tettünk egy hatalmas sétát, a Mammutfenyőknél és a környéken. Aki még nem járt itt, annak egyébként nagyon tudom ajánlani, mert bár nekem nem jelentnek újdonságot, hiszen majd minden nap látom őket, mégis mindig rácsodálkozom milyen szépek. Úgyhogy igazán remek kirándulóhely, a zöld + jelzésnek köszönhetően pedig más látnivalókkal is összeköthető, egy jó kis túra kerekedhet belőle. Fotózgattam is, játszottam a makróval, íme egy kis válogatás:


Vasárnap pedig végre megvalósult egy régóta tervezett program: hajókirándulásra mentünk Vácra. Nem is gondoltam, hogy ilyen sokan lesznek a hajón, de azért szerencsére szuper helyünk volt, hátul, kint, de árnyékban. Nagyon tetszett végig a Duna-part, és aztán Vác is. Nem jártam még eddig itt, igazán szép hely, a főtér pedig tényleg elképesztő, világszínvonalú. A program előre tervezett része volt a Desszertszalon meglátogatása is. Gondoltam, hogy nem lesz olcsó de 7-800 forintos sütiáraktól azért dobtam egy hátast. Végül fagyira és Csík-somlóira esett a választás, isteniek voltak. 


I had a real good weekend: the sun was shining, it was summer again, maybe for the last time this year. We spent a lot of time in the nature, it was very energizing. On Saturday we made a big walk around our home in the woods where there are two big mammoth pines. On Sunday we went to a boat trip on the Danube to Vác, which is a beautiful city not far from Budapest. It's baroque main square is beautiful and it has a super confectionery named Dessert Salon. 

Nincsenek megjegyzések: